دانلود نوحه بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت از محمود کریمی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 48867
نویسنده : Admin

نوحه خرابه چراغونه امشب از کریمی

دانلود مداحی بسیار زیبا از محمود کریمی به اسم بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت.

متن نوحه بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت

خرابه چراغونه امشب

قناری غزل خونه امشب

موهام فرش مهمونه امشب

دلم خونه امشب

بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت

بابا نبودی ببینی که موی سرم سوخت

بابا نبودی ببینی که خاکسترم سوخت

نبودی ببینی پرم سوخت

لبام دیگه خندونه امشب

ولی چشما گریونه امشب

بابام گفته میمونه امشب

دلم خونه امشب

بابا نبودی ببینی که دستامو بستند

بابا نبودی ببینی که دلم رو شکستند

بابا نبودی ببینی چی اومد سر من

سرم رو شکستند

________________________________________________

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری 

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک کنید و گزینه دانلود را بزنید.

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۲۸Kbps

(128)Karimi-Baba nabodi

 




طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: