دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی
نوشته شده در سه شنبه 20 آبان 1393
بازدید : 101
نویسنده : Admin

 

Hossein Tavakoli Zendegi دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : امید محمدی ، آهنگساز : حسین توکلی ، تنظیم : حامد فولاد قلم
این آهنگ تیتراژ برنامه یک فنجان چای می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی :

دنیا اگه بخواد با عشق راه بیاد
میبینی دست تو رو شونه ی منه
من عشق میکنم از اینکه زندگی
منو به تو فقط پیوند میزنه
این زندگی رو میخوام
با تو چه صاف و سادست
تا وقتی روبرومی
دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام
با عشق تو دوباره
تا هستی و کنارت
دنیا ادامه داره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی

♫♫♫♫♫♫

من فکر تو ام تو فکر منی
وقتی با خودم حرفاتو میزنی
احساس میکنم همه کس تو ام
احساس میکنی تنها کس منی
این زندگی رو میخوام
با تو چه صاف و سادست
تا وقتی روبرومی
دنیا چه فوق العادست
این زندگی رو میخوام
با عشق تو دوباره
تا هستی و کنارت
دنیا ادامه داره

دانلود با کیفیت 320 - 16.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 16.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام زندگی


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حسین توکلی , دانلود آهنگ زندگی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود تیتراژ , دانلود تیتراژ برنامه , دانلود تیتراژ برنامه یک فنجان چای ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: