دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو
نوشته شده در یک شنبه 25 آبان 1393
بازدید : 90
نویسنده : Admin

 

 دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو

دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو با بالاترین کیفیت

ترانه : مجتبی شریف ، آهنگ و تنظیم : بهراد شهریاری 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو :

کاش تا ابد بمونی با من که می خوامت تا پای جون
اگه خبر نداری اینو بهت میگم بدون
بمون پیشم همیشه بدون این ترانه اولیشه
می خوام که عاشق باشی وای اگه بشه چی میشه
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
دوباره یه نگاه کن عاشقت رو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو

♫♫♫♫♫♫

حرف دلم و میگم تا یه روزی نگی دیگه دیره
اگه فکرشم کنی دل من تا آخرشو میره
حسی که به تو دارم بگو چه اسمی روش بذارم
خودم اینو می دونم واست کمه دوست دارم
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
دوباره یه نگاه کن عاشقت رو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بهراد شهریاری , دانلود آهنگ تو تو تو , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ جدید تو تو تو بهراد شهریاری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: