پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی
نوشته شده در سه شنبه 27 آبان 1393
بازدید : 126
نویسنده : Admin

 

Hossein Hashemzade Naboodi دانلود آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی

دانلود آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : بیتا ظایی ، ملودی : حسین هاشم زاده ، تنظیم : سعید زمانی
میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی
این آهنگ تیتراژ سریال مینور می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی :

چجوری فک کنم تو وجود نداشتی
رفتی منو با خاطراتت جا گذاشتی
هی با دلم حرف می زنم که سر به راه شه
تلاش من حدی داره این آخراشه
نبودی ببینی غمت منو کشت
دیوار اتاقم پر از جای مشت
بدی نکردم اما دلم بد آورد
آدمی که می شناختی تو گذشته مرد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی

♫♫♫♫♫♫

یا حافظم قوی شده یا تو فراموش نمیشی
دلت میره با کسی که تو زندگیش جا نمیشی
خستم از فکرایی که از توی ذهنم نمیرن
از آدمایی که مدام ازم سراغتو می گیرن
نبودی ببینی غمت منو کشت
دیوار اتاقم پر از جای مشت
بدی نکردم اما دلم بد آورد
آدمی که می شناختی تو گذشته مرد

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حسین هاشم زاده با نام نبودی


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: آهنگ پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حسین هاشم زاده , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ نبودی , دانلود تیتراژ , دانلود تیتراژ سریال , دانلود تیتراژ سریال مینور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: