از همه عذر می خواهم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



از همه عذر می خواهم
نوشته شده در 14 آبان 1393
بازدید : 192
نویسنده : Admin

از همه عذر می خواهم

 

به نام خدا
به اینجا که رسیده ام
خوبی هایش از خدا بوده و بدی های قصه اش از من
خوب بودنش از لطف خدا و بد بودنش از کم کاری ، سهل انگاری و لجاجت های من
و اینجاست که عذر می خواهم از همگی تان

اگر رفتار های سلیقه ایی من ، تند روی و کند روی های من ، کم کاری و بد کاری های من
باعث رنجش تان گردید ! باشد که این عذر خواهی دلخوری تان را کم کند و ما بقی بدهکاری مان که از توانم خارج است ، باشد برای روز حساب
و اینجا لازم است از مدیر وبلاگ هایی " باشو" و "قلمدوش" بیشترین تمنای حلالیت رو خواستار باشم و بنویسم که اینجانب نسبت به شما ظلمی بزرگ مرتکب شده ام و ان شاء الله فردای قیامت بتوانم جبران مافات را داشته باشم .

و سایرین هم  حلال بفرمایند که هر بدی مرتکب شدم از سهل انگاری و کج فهمی ام و کم کاری هایم بوده  و تعمدی در کار نبوده است .

و از امام عصر عذر می خواهم که از جایگاهی که در اختیارم قرار داد ، به روشی بد استفاده کردم .

از همگی تان عذر می خواهم .
التماس دعا



طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: